  • Data: 2019-06-08 09:44:23
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale co niby było nadmiarowe? Nikt przecież nie ślęczał jak sugerujesz
    > nad cctv tylko zerknął z raz w ciągu dnia i trafiło.

    To po co wam te kamery, jak na nie nie patrzycie? ;)

    > A reszta to standard
    > jak oboje rodzice pracują.

    Nie wiem. U mnie oboje pracujemy i nie mamy elektronicznej. Jaki ona ma
    zasięg, że w pracy go widzicie?

    Tak jak pisałem - zastanów się co będzie jak się ze smyczy urwie - on
    sobie poradzi. Jak wy się będziecie z tym czuli, skoro teraz jesteście
    tak przywiązani do podglądania młodego;)

    Shrek