  • Data: 2005-03-17 13:30:16
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:d1c0ip$fku$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przemek R... claimed:
    >
    > Mówisz o teorii czy o praktyce? Co to znaczy, że policjant czegoś nie
    > może? Kto mu zabroni?

    nikt mu nie zabroni, oczywiscie ze sa naduzycia, wystarczy "posluchac"
    czasem na gurpie.
    Jak by u mnie tak sie stalo przez kilka miesiecy codziennie bylbym
    wowjewodzkiej
    i skladal skargi.

    > Ogólna zasada: bez nakazu prokuratora nie wpuszczać policji do domu!

    popieram, chyba ze anttyterrosci itpodobni to naturalnie wpuscic :)

    > Instalacja linuksa to prawie bankowe zabranie komputera na badania,
    > zwłaszcza jeśli przyjdzie "ekspert" z BSA.

    aby zabrac komputer do badania musza miec uzasadnione podejrzenie,
    jezeli procz linuksa nie znajda windowsa a ni innych nielegalnych programow
    wowczas nie bedzie spelniony warunek

    P.