  • 1. Data: 2005-03-17 11:19:59
    Temat: pomowienie?
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm>

    Przyszla dzis do mnie policja, tak pogadac i mama ich wpuscila do domu.
    Potem okazalo sie ze ktos na mnie doniosl ze ja sprzedaje pirackie
    oprogramowanie itp... Nigdy w zyciu nie sprzedalem zadnego pirata i nie chca
    mi tez powiedziec kto na mnie doniosl. Sama policja robi co musi ale to ze
    ktos na mnie doniosl i pomawia mnie o cos czego nie zrobilem naprawde bardzo
    mnie wk....a (inaczej tego ujac sie nie da).

    Chce sie dowiedziec kto to zrobil. Na jakiej podstawie prawnej moge uzyskac
    taka informacje?

    No i kolejna sprawa skoro twierdza ze ja takie rzeczy robie to moga przyjsc
    do mnie z nakazem i mi zarekfirowac caly sprzet komputerowy...

    A czy moga mi zabrac komputer jesli zamiast twierdzic ze handluje
    nielegalnym oprogramowaniem beda twierdzic ze posiadam nielegalne
    oprogramowanie?

    prosze o jaknajszybsza odpowiedz

    ---
    michalkcb

  • 2. Data: 2005-03-17 12:05:49
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: "...." <h...@h...pl>

    Jeżeli cokolwiek masz nielegalnego to zakup oryginały. Nie ukrywam że możesz
    miec duże kłopoty w wypadku znalezienia choc jednej jielegalnej kopii.

  • 3. Data: 2005-03-17 12:26:34
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm>

    Użytkownik "...." <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli cokolwiek masz nielegalnego to zakup oryginały. Nie ukrywam że
    > możesz miec duże kłopoty w wypadku znalezienia choc jednej jielegalnej
    > kopii.

    no rozumiem, ale zabiora mi komputer zeby sprawdzic czy mam piraty czy
    sprawdza na miejscu i jak cos bedzie to mi go zabiora?

    ---
    michalkcb

  • 4. Data: 2005-03-17 12:37:47
    Od: "...." <h...@h...pl>

    Biorą dysk i plyty CD

  • 5. Data: 2005-03-17 12:52:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > naprawde bardzo mnie wk....a (inaczej tego ujac sie nie da).
    >
    > Chce sie dowiedziec kto to zrobil. Na jakiej podstawie prawnej moge

    zglos przetseptswo z art 234 wtedy beda musieli udzielic Ci taka informacje

    > No i kolejna sprawa skoro twierdza ze ja takie rzeczy robie to moga
    > przyjsc do mnie z nakazem i mi zarekfirowac caly sprzet komputerowy...

    moga, z nakzem moga, jezeli nie masz nielegalnego softu to nie masz czego
    sie bac, wyrzuc wszystkie mp3, filmy
    wszystko co by sie nie nadawalo do kontroli.

    > A czy moga mi zabrac komputer jesli zamiast twierdzic ze handluje
    > nielegalnym oprogramowaniem beda twierdzic ze posiadam nielegalne
    > oprogramowanie?

    jest to naduzycie, powinni sam dysk, ale jezeli planujesz konmtrole a masz
    nieleglane to wywal i zainstaluj linuxa

    P.

  • 6. Data: 2005-03-17 12:53:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > no rozumiem, ale zabiora mi komputer zeby sprawdzic czy mam piraty czy
    > sprawdza na miejscu i jak cos bedzie to mi go zabiora?

    moga zavrac przedmiot zwiazany z przestepstwem. Poki nei sprawdza to nim
    nie bedzie.

    P.

  • 7. Data: 2005-03-17 12:54:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Biorą dysk i plyty CD

    jak bedzie cos nieleglanego, ale nie mioga zabrac po to aby na komisariacie
    sprawdzic

    P.

  • 8. Data: 2005-03-17 13:05:21
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d1buks$lrl$1@inews.gazeta.pl...

    > moga zavrac przedmiot zwiazany z przestepstwem. Poki nei sprawdza to nim
    > nie bedzie.

    czyli najpierw musieli by mi zabrac dysk i stwierdzic ze mam piraty i wtedy
    dopiero moga mi zabrac komputer?

    ---
    michalkcb

  • 9. Data: 2005-03-17 13:13:16
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *MICHALKCB* wrote in <news:4239804b$0$1425$f69f905@mamut2.aster.pl> :

    > czyli najpierw musieli by mi zabrac dysk i stwierdzic ze mam piraty i wtedy
    > dopiero moga mi zabrac komputer?

    właściwie to piraty są na dysku nie w komputerze. Równie dobrze
    mogliby zabrać biurko na którym stoi komputer ;)

    --
    Sex był tak dobry, że po wszystkim nawet sąsiedzi zapalili po skręcie

  • 10. Data: 2005-03-17 13:26:49
    Od: fv <f...@c...com>

    Przemek R... claimed:
    > Użytkownik "...." <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    > jak bedzie cos nieleglanego, ale nie mioga zabrac po to aby na komisariacie
    > sprawdzic

    Mówisz o teorii czy o praktyce? Co to znaczy, że policjant czegoś nie
    może? Kto mu zabroni?

    Ogólna zasada: bez nakazu prokuratora nie wpuszczać policji do domu!

    Instalacja linuksa to prawie bankowe zabranie komputera na badania,
    zwłaszcza jeśli przyjdzie "ekspert" z BSA.

    PS: jeśli przyjdą z kimś z BSA - wal do gazet i rób szum na osiedlu,
    inaczej masz prawie pewną odsiadkę (nie ma znaczenia czy coś zrobiłeś).
    --
    fv