  • Data: 2005-03-17 13:32:17
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MICHALKCB" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4239804b$0$1425$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d1buks$lrl$1@inews.gazeta.pl...

    > czyli najpierw musieli by mi zabrac dysk i stwierdzic ze mam piraty i
    > wtedy dopiero moga mi zabrac komputer?

    nie, na miejscu musza stierwdzic ze posiadasz nieleglane oprogramowanie
    i wtedy jezeli nie piracisz (nie robisz nic do czego wykorzystywany jest
    caly komputer)
    moga zabrac sam dysk, zabranie w takim przypadku calej reszty to zwykle nad
    uzycie wladzy i nalezy wtedy skutecznie skladac skargi aby wyeliminowac
    takie osoby.

    P.