  • Data: 2005-03-17 13:31:49
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d1buiu$lfv$1@inews.gazeta.pl...

    > moga, z nakzem moga, jezeli nie masz nielegalnego softu to nie masz czego
    > sie bac, wyrzuc wszystkie mp3, filmy
    > wszystko co by sie nie nadawalo do kontroli.

    Czyli przed zabraniem czego kolwiek musza dokonac kontroli? A dopiero potem
    jakies zabieranie?
    Jesli dzis 17.03.2005 byli u mnie po wizycie powiedzieli ze sprawa z tytulu
    oskarzenia o handel nielegalnym oprogramowaniem jest zakonczona, ale uwazaja
    ze widzieli u mnie cos pirackiego to jakie kroki moga podjac?

    ---
    michalkcb