  • Data: 2005-03-17 15:25:14
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    lots claimed:
    > Mozesz to rozwinac? Wiekszosc osob ktore znam uzywa wszystko inne niz
    > Windows. Terrorysci?

    Tak samo jak ja ;-) Chodzi o to, że bardzo wątpliwe jest żeby
    nieprzeszkolony policjant wiedział czym jest linux. A nawet jeśli wie to
    kojarzy mu się to wyłącznie z "włamami". Nie mówiąc już o tym, że linux
    umożliwia takie zakodowanie dysku, że nawet w NASA by mieli problem.
    Czyli umożliwia ukrycie działalności terrorystycznej.

    Wiem, śmieszne, pożałowania godne. Ale możliwe jeśli na podatny grunt
    padnie Słowo Billa aka ekspertyza BSA. Nie usankcjonowane prawnie,
    nielegalne, nielogiczne. Ale możliwe.

    --
    fv