  • Data: 2019-06-04 11:06:26
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:eGiJE.320395$x...@f...ams1...
    On 2019-06-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Z jakich, bo się też chyba pogubiłem?

    Jest oswiadczenie lekarza i ratownika, ze byl w dobrym stanie ?
    Jest.

    >Owszem, potencjalnie możliwe:
    >1. Dostał w erdol na komisariacie
    >2. Lekarka mogła go nie zbadać.
    >3. Lekarka zbadała, ale jej chuchnął i stwierdziła gość nawalon
    >ignorująć informacje, że ostro ebnał łbem.

    To raczej niemozliwe, skoro zmarl trzezwy ...

    >Sąd postawił zarzuty lakarce. Skoro go niby zbadała i zakwalifikowała
    >jako zdrowego to czego mogą dotyczyć zarzuty?

    Od zdarzenia minelo 2 lata, wiec mozna zalozyc, ze prokurator ustalil
    co trzeba.
    Ale ze znamy sprawe z relacji rzecznika prokuratury, to troche za
    wczesnie :-)

    P.S. W artykule mowa o złamaniu czaszki.
    Zrobila lekarka rentgena, czy nie zrobila, oto jest pytanie.

    J.