  • Data: 2019-06-04 11:20:42
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest oswiadczenie lekarza i ratownika, ze byl w dobrym stanie ?
    > Jest.

    Są zarzuty dla lekarza? Są. Teraz tylko nie wiemy konkretnie jakie, czy
    wiemy?

    > To raczej niemozliwe, skoro zmarl trzezwy ...

    E? Ile czasu upłyneło do badania krwi?

    > Od zdarzenia minelo 2 lata, wiec mozna zalozyc, ze prokurator ustalil
    > co trzeba.
    > Ale ze znamy sprawe z relacji rzecznika prokuratury, to troche za
    > wczesnie :-)
    >
    > P.S. W artykule mowa o złamaniu czaszki.
    > Zrobila lekarka rentgena, czy nie zrobila, oto jest pytanie.

    No właśnie, czy też było... "co mi tu dupę zawracacie, przeciez widać że
    pijany"....

    Tak swoją drogą, czy solidne walnięcie łbem jest samo w sobie
    przeciwskazaniem dla policyjnej opieki? Chyba nie, może nawet to dobrze,
    że taka opieka, bo tam jest chyba jakiś nadzór i sprawdzają czy
    delikwent dycha?

    --
    Marcin