  • Data: 2019-06-04 15:57:40
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qd5sst$fos$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-06-04 o 11:13, J.F. pisze:

    >Skro zmarł to zabójstwo.

    Karetka w koncu przyjechala, nawet dwa razy ... wiec moze tylko
    usilowanie ?
    Moze, gdyby sie dalo udowodnic, ze gdyby nie odwolano, to smierc by
    nie nastapila ...

    >Dlaczego nieumyślne? Są dowody że nie chcieli?

    No, skoro wine wypada udowodnic, to trzeba udowodnic, ze chcieli.
    Tak w ogolnosci nie podejrzewam, zeby chcieli, wiec raczej nieumyslne.

    Ale czy mozna usilowac nieumyslnie ?
    Bo pacjent co prawda zmarl, ale karetka jednak przyjechala.

    J.