  • Data: 2019-06-04 14:40:51
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-04, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > I co mi pomoże, że umrę w szpitalu? To się chyba powinno jakieś badania
    > zrobić, prześwietlenie, czy coś?

    Jak zaczniesz mnieć mdłości i rzygać to Ci pewnie zrobią. Jak zaczniesz
    mieć w domu, sam to możesz już nie dotrzeć. Nie wiem co się tam jeszcze
    robi, podaje jakieś śroki przeciwzakrzepowe pewnie, jeśli to
    wylew/krwawienie w wyniku urazu? Chodzi o czas. Zgaduję, że sporo takich
    groźnych urazów polega na tym, że zaczyna się właśnie krwawienie do
    mózgu i trochę to trwa zanim narozrabia.

    No właśnie.

    --
    Marcin