  • Data: 2019-06-04 15:14:55
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf58055$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.06.2019 o 20:09, Shrek pisze:

    >To musisz być lekkiej budowy ciała, albo piwo było szczególnie mocne
    >:-)

    A to nie jest jakos w miare standardowo ?

    >I znowu masz rację, tylko nie ogarniasz, o czym piszesz. Napisałem
    >Ci,
    >ze żeby kogoś skazać za to, ze był pijany, to trzeba dowieść tej
    >nietrzeźwości. Ale w wypadku osadzenia opiekuńczego nikomu zarzutów
    >nei
    >stawiasz. po prostu się nim opiekujesz. Dlatego też ustawodawca to
    >tak,
    >a nie inaczej unormował.,

    Taa, zeby to bylo naprawde opiekuncze, a nie przymusowe i platne ...
    represyjne, a nie opiekuncze.

    A co gorsza, caly ten nasz wymiar niesprawiedliwosci uwaza, ze jak
    lekko nietrzezwy
    (bo coz to sa dwa piwa na chlopa), to juz mu wszystko wolno.
    Tzn wymiarowi wolno.

    Np domaga sie wlasciwego badania w szpitalu, to awanturuje sie i
    trzeba zamknac.

    J.