  • Data: 2019-06-04 16:58:40
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2019 o 11:42, J.F. pisze:

    > Przy pismakach tez bym sie niczemu nie zdziwil, ale gdyby byl, to
    > rzecznik powinien to chyba podkreslic, a pismaki napisac.

    Artykuł jest o "złej lekarce", więc nie wykluczone, że nikt rzecznika po
    prostu nie zapytał. Albo rzecznik nie chciał powiedzieć, to
    przyinsunuowali i czekają, kto i jak sprostuje.

    > Bo nie ma podstaw do badania, skoro policjant sobie cos ubzdural :-P
    > Ale skoro zatrzymal, to sie domagam, tylko np nie policyjnym alkomatem.
    > No dobra, w ustawie stoi, ze policjant doprowadza, a na izbie badaja.

    No widzisz.

    > Albo sie prokurator nie zastanawial nad nim.
    > No bo jednak wymagamy zgorszenia, zagrazania innym, lub zagrazania sobie.
    > Jesli sobie ... glupio wyszlo.
    > No i cos mi sie tu nie zgadza - jest tak pijany, ze sie wywraca, a po 5h
    > nie stwierdza sie alkoholu ?

    Zmarł następnego dnia i sądzę, ze w międzyczasie mógł nikt nie badać go,
    bo i po co? Po za tym ja zakładam, ze był lekko pijany (czuć było
    alkohol z ust), a wywalił się po prostu na skutek nieostrożności. Potem
    już po urazie zachowywał się, jak mocno pijany i ktoś tego "nie ogarnął".

    > A jak nie chce ?

    To właśnie trafia na Izbę albo do Aresztów.