  • Data: 2019-06-04 11:42:18
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf57e12$0$17357$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >Błądzisz. niczego się nie czepiłem. Ja nawet nie wiem, czy
    >ostatecznie
    >było to badanie, czy nie. Zauważyłem, że równie dobrze mogło nie być,
    >bo
    >przepisy pozwalają na osadzenie do wytrzeźwienia osoby, której nie
    >przebadano. Ale ten artykuł jest tak napisany, że wcale bym się nie
    >zdziwił, jakby zbadano tego człowieka i był pod wpływem alkoholu w
    >chwili zatrzymania.

    Przy pismakach tez bym sie niczemu nie zdziwil, ale gdyby byl, to
    rzecznik powinien to chyba podkreslic, a pismaki napisac.

    >Ale wątpię. Gdzie niby miałby iść w celu przebadania? W końcu
    >twierdzi,
    >ze nie chce być badany.

    Bo nie ma podstaw do badania, skoro policjant sobie cos ubzdural :-P
    Ale skoro zatrzymal, to sie domagam, tylko np nie policyjnym
    alkomatem.

    No dobra, w ustawie stoi, ze policjant doprowadza, a na izbie badaja.

    > Zgorszenie, gdzie tu zgorszenie bylo ?

    >Ale to tylko jeden z powodów. Tam jest ich więcej.

    Ale sa raptem trzy konkretne.

    >Poza tym nie wiemy,
    >co się tam działo. Artykuł koncentruje się na niewłaściwym badaniu
    >przez

    bo taki zarzut.

    >lekarkę. Ja bym raczej kombinował w kierunku stwierdzenia, ze uznali,
    >że
    >skoro jest tak pijany, ze się wywraca, to zagraża to jego zdrowiu lub
    >życiu.

    No byc moze ...

    >Z faktu, ze sprawa była badana i nic nie słychać o
    >nieprawidłowościach pozostaje wnosić, ze wpisany w protokół powód nie
    >wydał się niedorzeczny.

    Albo sie prokurator nie zastanawial nad nim.
    No bo jednak wymagamy zgorszenia, zagrazania innym, lub zagrazania
    sobie.

    Jesli sobie ... glupio wyszlo.
    No i cos mi sie tu nie zgadza - jest tak pijany, ze sie wywraca, a po
    5h nie stwierdza sie alkoholu ?

    >Samego w miejscu zamieszkania nie można. generalnie procedura jest
    >taka,
    >ze musisz go przekazać pod opiekę pełnoletniego i trzeźwego. No i
    >taka
    >osoba musi jeszcze chcieć.

    A jak nie chce ?
    Zgorszenie, czy zagrozenie ? cos musisz wpisac.

    J.