  • Data: 2019-06-04 06:50:50
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z jakich, bo się też chyba pogubiłem?

    Z tych, że przed pójściem na dołek nie było przesłanek, zeby nie mógł
    odbywać "opieki policjantów", a po powrocie z komisariatu był
    śmiertelnie pobity.

    > Owszem, potencjalnie możliwe:
    > 1. Dostał w erdol na komisariacie
    > 2. Lekarka mogła go nie zbadać.
    > 3. Lekarka zbadała, ale jej chuchnął i stwierdziła gość nawalon
    > ignorująć informacje, że ostro ebnał łbem.

    Dokładnie takie są możliwości. Nie wiem czemu Robert 1 nazywa absurdem,
    skoro tylko na nią są papiery. Być może zaszły 2 lub 3 i nie piszę, ze
    nie, natomiast nie nazwał bym 1 absurdem i utopią. Zwłaszcza w sytuacji,
    gdy policjant (to się jeszcze okaże) pisze publicznie, o "mądrych" co
    wiedzą co im wolno i jak się spotkają z policją to pożałują.

    > Sąd postawił zarzuty lakarce. Skoro go niby zbadała i zakwalifikowała
    > jako zdrowego to czego mogą dotyczyć zarzuty?

    Nie sąd tylko prokuratura. Informując że rozważa postawienie jeszcze
    innym osobom (na przykład policjantom). Napisze to wprost. Zerokratura
    jest instytucją polityczną i nie wierze jej w najmniejszym stopniu -
    patrz sprawa straszydła czy stachowiaka. Przemyka też ponoć sanitariusze
    pobili. Dodając do tego postawę naszego grupowego policjanta (który
    poniekąd jest elitą, więc pewnie jego postawa nie jest jakaś wyjątkowa)
    wyłania się z tego obraz, gdzie prokuratura w miarę możliwości kryje
    policjantów a sami policjanci szeroko z tej bezkarności korzystają.
    Dlatego im za grosz nie wierzę. Przypomnę tylko że Robert chwalił
    rezimowe media za to że nie kwestionowali sprawy Przemyka, a miał
    pretensję do TVN, że czepiły się sprawy Stachowaiaka zamiast spokojnie
    poczekać aż ją prokuratura zamiecie.

    Shrek