  • Data: 2019-06-03 21:34:24
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 19:37, Shrek pisze:

    > Od kiedy rowerzysta jest "konkretnym miejscem"? Bywał już według
    > ciebie przewoźnikiem, ale żeby osoba była miejscem to jeszcze nie
    > było.

    Więc przypomnę Ci, ze wówczas nawet Ty uznałeś, ze podstawy przeszukania
    samego w sobie były, tylko nie wiadomo po co szukali roweru w jakiejś
    tam torebce. Nie chce mi się szukać wstecz tej dyskusji. Bardzo celnie
    zauważyłeś, że roweru nie sposób było do tej torebki schować i domagałeś
    się podania "prawdziwego powodu przeszukania" torebki. Zwróciłem Ci
    uwagę - cytując Ciebie - że ustawa podania "prawdziwego powodu
    przeszukania" konkretnego miejsca nie wymaga. Ówczesne unormowanie było
    takie, ze jak były podstawy do przeszukania w ogóle, to szukało sie
    wszędzie. Roweru w kieszeni też.

    Prawda jest taka, że większość policjantów podchodził odo tego
    zdroworozsądkowo i roweru po kieszeniach nikt nie szukał. Ale jak się
    zorientowali, ze facet ich nagrywa, to byli w kropce trochę. Mogli albo
    zrobić to mądrze, albo zgodnie z przepisami. Bojąc się skargi, że
    zrobili niezgodnie z przepisami zrobili to niemądrze.

    W ramach pokuty sprawdź sobie sam, jak to w grudniu (bodaj) 2018 roku
    zmieniono i w jakim zakresie. podpowiem Ci, że właśnie dokładnie w tym.
    Ale o bezsensowności tego unormowania mówiło się dłuższy czas, ale
    procedowano zmianę tego.