  • Data: 2019-06-03 21:48:32
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ ja w żadnym momencie nie twierdzę, że zrobili dobrze.
    Ty po prostu manipulujesz. Oni go nie "zostawili" w lesie a "wywieźli do
    lasu". I nie wykluczone, że pałą po łbie dali.

    > Wygląda, jak wygląda. Stwierdzam fakt, a nie oceniam.

    Znaleźć ci cytata jak pisałeś, że jak się będzie mądry stawiał, to
    kiepsko na tym wyjdzie?

    > Manipulujesz. oni twierdzili, że może przebywać w aresztach, a nie, ze
    > jest zdrowy. Pijany, to też chory - po prostu zatruty alkoholem.
    > Powszechność dobrowolnego podtruwania się tą substancją spowodowała, ze
    > traktujemy takie osoby nieco inaczej.

    Nie manipuluję. Wedłe papierów był badany i rozległych ran czaszki nie
    stwierdzono. Po opiece policjantów takie stwierdzono. Są dwie możliwości
    - albo został źle zbadany, albo obskoczył wpierdol na policji. Dlaczego
    uważasz, że druga opcja jest z góry absurdalna? Co do zasady wygląda na
    bardziej legitną, bo są na nią papiery.

    Shrek