  • Data: 2019-06-03 22:31:50
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wiadomo, że nie dopalaczy? Pytam po prostu.

    A na chuj policji dopalacze, skoro ich posiadanie jest legalne?

    > Ale to "prawdziwe", toś Ty wymyślił, a ja jedynie zacytowałem. Ustawa -
    > wówczas - wymagała podania powodu przeszukania, a nie przeszukania
    > konkretnego miejsca. Co więcej, nakazywało przeszukać wszystkie miejsca
    > bez względu na powód.

    Wydaje mi się, że to ty zwróciłeś uwagę, że ustawa nie wymaga podania
    _prawdziwego_ powodu podjęcia czynności a jedynie powodu. Zrobimy tak -
    jak się będziesz upierał, to znajdę. A potem ktoś z nas będzie szczekał.
    Szukać?

    > Jakiego znowu lewego?

    Szukania roweru w majtkach, żeby znaleźć narkotyki. Ty naprawdę tak
    słabo kapujący jesteś, czy udajesz?

    Shrek