  • Data: 2019-06-03 22:14:48
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 21:48, Shrek pisze:

    > Ty po prostu manipulujesz. Oni go nie "zostawili" w lesie a
    > "wywieźli do lasu". I nie wykluczone, że pałą po łbie dali.

    Nie możemy wykluczyć szeregu innych rzeczy. Może chcieli go zabić i
    strzelali do niego, tylko nie trafili. Albo chcieli go sprzedać na
    narządy jak wytrzeźwieje. Drogi kolego. Opierajmy się na faktach, a nie
    na tym, co mogło się stać, bo flejm wychodzi.

    > Znaleźć ci cytata jak pisałeś, że jak się będzie mądry stawiał, to
    > kiepsko na tym wyjdzie?

    Po co? Przecież to szczera prawda. Przy czym generalnie nic złego sie
    nie stało, że mu tę saszetkę przeszukali. Przynajmniej jest pewność, ze
    roweru tam nie schował :-)

    > Nie manipuluję. Wedłe papierów był badany i rozległych ran czaszki
    > nie stwierdzono.

    No a później postawiono lekarce zarzuty, ze źle zbadała. O tym zdaje sie
    zapominasz.

    > Po opiece policjantów takie stwierdzono. Są dwie możliwości - albo
    > został źle zbadany, albo obskoczył wpierdol na policji. Dlaczego
    > uważasz, że druga opcja jest z góry absurdalna? Co do zasady wygląda
    > na bardziej legitną, bo są na nią papiery.

    UWażam tak, bo to koledzy pobitego wezwali pogotowie i policjantów, gdyż
    ten doznał obrażeń upadając. Daje mi to podstawy sądzić, że że jednak te
    obrażenia miał zanim w ogóle przyjechali policjanci.