  • Data: 2019-06-03 21:38:43
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 20:00, Shrek pisze:

    > Jeśli mamy na myśli tą samą sytuację, to delikatnie mówiąc
    > sugerujesz nieprawdę. "Zostawili" sugeruje, że on sobie w tym
    > pobiliskim lesie był, oni go spotkali i go nie ruszali. Tymczasem oni
    > owszem go "zostawili" po tym, jak go w zimę uprzednio wywieźli do
    > tego lasu, gdzie zmarł z wyziębienia. Co jak widzisz jednak zmienia
    > odrobinę przekaz. BTW - jakie zarzuty dostali "przekroczenie
    > uprawnień"?

    Ależ ja w żadnym momencie nie twierdzę, że zrobili dobrze. Wskazuję
    jedynie na możlwe konsekwencje głupoty i tyle. NAwet,m jakby go w tym
    lesie znaleźli, to również nie powinni zostawić.

    > Ooo. Manipulacja - patrz pierwszy akapit;) A przypomnieć ci, jak
    > pisałeś, o tym co się dzieje, jak policjant spotka takiego co wie
    > lepiej? Czy to też będzie manipulacja? Kiepsko to teraz z perspektywy
    > czasu wygląda, po tym jak niektórzy co widzieli lepiej i jak się
    > okazuje mieli rację, po kontaktach z policją zeszli z tego świata...

    Wygląda, jak wygląda. Stwierdzam fakt, a nie oceniam.

    > Skoro już się na tą lekarkę i ratowników powołujesz, to twierdzili
    > również, że jest zdrowy. A z komisariatu wrócił w stanie krytycznym.
    > Bardzo wybiórcza ta twoja wiara;)

    Manipulujesz. oni twierdzili, że może przebywać w aresztach, a nie, ze
    jest zdrowy. Pijany, to też chory - po prostu zatruty alkoholem.
    Powszechność dobrowolnego podtruwania się tą substancją spowodowała, ze
    traktujemy takie osoby nieco inaczej.