  • Data: 2019-06-03 22:07:45
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A sam sie czepiles, ze odmowil dmuchania w alkomat ..

    Błądzisz. niczego się nie czepiłem. Ja nawet nie wiem, czy ostatecznie
    było to badanie, czy nie. Zauważyłem, że równie dobrze mogło nie być, bo
    przepisy pozwalają na osadzenie do wytrzeźwienia osoby, której nie
    przebadano. Ale ten artykuł jest tak napisany, że wcale bym się nie
    zdziwił, jakby zbadano tego człowieka i był pod wpływem alkoholu w
    chwili zatrzymania.

    > Taaa ... to sie chyba do RPO nadaje..

    Ale wątpię. Gdzie niby miałby iść w celu przebadania? W końcu twierdzi,
    ze nie chce być badany.

    > Zgorszenie, gdzie tu zgorszenie bylo ?

    Ale to tylko jeden z powodów. Tam jest ich więcej. Poza tym nie wiemy,
    co się tam działo. Artykuł koncentruje się na niewłaściwym badaniu przez
    lekarkę. Ja bym raczej kombinował w kierunku stwierdzenia, ze uznali, że
    skoro jest tak pijany, ze się wywraca, to zagraża to jego zdrowiu lub
    życiu. Z faktu, ze sprawa była badana i nic nie słychać o
    nieprawidłowościach pozostaje wnosić, ze wpisany w protokół powód nie
    wydał się niedorzeczny.

    > Doprowadzic jak widac mozna w trzy miejsca.
    > No dobra, policjant moglby mowic, ze z troski o poszkodowanego w
    > nieznanym stanie wolal go pozostawic pod nadzorem w areszcie, niz samego
    > w miejscu zamieszkania ... i byloby to znakomite tlumaczenie, gdyby
    > pacjent nie zmarl :-(

    Samego w miejscu zamieszkania nie można. generalnie procedura jest taka,
    ze musisz go przekazać pod opiekę pełnoletniego i trzeźwego. No i taka
    osoba musi jeszcze chcieć.