  • Data: 2005-10-08 18:52:19
    Temat: Re: pobicie psa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Po pierwsze nikt nie wymaga od kandydata na policjanta znajomości
    > programów T.Halika. Po drugie, to podejrzewam, ze nawet Tony mógł by
    > stracić głowę stojąc przed szarżującym tygrysem.

    Ale on zaczął szarżować dopiero, jak zaczęli go drażnić. Wcześniej sobie
    spacerował.

    > Nie było mnie tam, ale mogę podejrzewać, że kotek przed autem uciekał.
    > Taktyka jeżdżenia za nim była skuteczna, dokąd nie postanowili, że
    > czas najwyższy kończyć safari, bo się limity na paliwo kończą.
    > Ponieważ ze strzelby ze środkiem usypiającym nie można za daleko
    > strzelać, więc niestety musieli iść pieszo. Poza tym kotek był

    Pamiętam nagrania - max. 10 metrów od samochodu policji sobie spokojnie,
    powoli ten kotek truchtał.

    [ciach]

    > ??

    Bo pies po otrzymaniu salwy pieprzem w spraju zwiewa. Ciekawe jestem,
    jak tygrys...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)