  • Data: 2005-10-10 01:04:22
    Temat: Re: pobicie psa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:di94gv$fmg$1@opal.futuro.pl...

    > Ale on zaczął szarżować dopiero, jak zaczęli go drażnić. Wcześniej
    sobie
    > spacerował.

    Być może masz rację. Czyli jak rozumie mieli sobie go zostawić w
    spokoju. Przecież takie zwierzątko wiele nie żre. Myślę, że nie więcej
    niż jedna, no może góra dwie osoby dziennie. :-)

    > Pamiętam nagrania - max. 10 metrów od samochodu policji sobie
    spokojnie,
    > powoli ten kotek truchtał.

    Nie wiem czemu nie strzelali z samochodu. Ale myślę, że jakiś powód
    był ku temu. Może było grząsko w tym miejscu?

    > Bo pies po otrzymaniu salwy pieprzem w spraju zwiewa. Ciekawe
    jestem,
    > jak tygrys...

    Pies posługuje się głownie węchem. Tygrys chyba wzrokiem. Problem moim
    zdaniem polega na tym, że niechętnie się widzę w roli tego
    rozpylającego z 2 metrów pieprz na tygrysa :-)