  • Data: 2005-10-10 13:09:45
    Temat: Re: pobicie psa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Być może masz rację. Czyli jak rozumie mieli sobie go zostawić w
    > spokoju. Przecież takie zwierzątko wiele nie żre. Myślę, że nie więcej
    > niż jedna, no może góra dwie osoby dziennie. :-)

    Czarny humor, ale <hehe>

    A poważniej, to jedzonko można by mu podrzucić - z czymś nasennym. Kotek
    by się najadł, usnął...

    > Nie wiem czemu nie strzelali z samochodu. Ale myślę, że jakiś powód
    > był ku temu. Może było grząsko w tym miejscu?

    A co to ma do strzelania? Poza tym to była jezdnia - jak sobie
    wyobrażasz grząską jezdnię? ;)

    [ciach]

    > Pies posługuje się głownie węchem. Tygrys chyba wzrokiem. Problem moim
    > zdaniem polega na tym, że niechętnie się widzę w roli tego
    > rozpylającego z 2 metrów pieprz na tygrysa :-)

    Ale węch też ma dość czuły plus pieprz i oczka drażni. Ciekaw jestem,
    czy ktoś kiedyś sprawdził...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)