  • Data: 2005-06-17 10:49:25
    Temat: Re: pobicie przez ojca - zglaszac/niezglaszac - co z tym robic
    Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Hmmm... Dość złożona sprawa. Było by prościej, gdyby Twoja mama nie była
    > osobą bez charakteru - wtedy wspólnie mogłybyście popracować nad jego
    > zamknięciem w więzieniu albo... w zakładzie psychiatrycznym.

    IMO ona z tym nic nie zrobi...od jego awantur chudla, mdlala, jest na lekach
    antydepresyjnych - psychiatra (zawleklam ja do lekarza widzac, jak codzien
    placze...tym okropniej na to patrzec wiedzac, jak silna i pogodna byla osoba -
    zalatwia wszystkie domowe sprawy, majac 66 lat robi w domu remont...gdy w
    tym czasie ojciec siedzi w fotelu i krytykuje) tez jej mowil, ze takie
    zachowanie nadaje sie o prokuratury...powiedziala mi to z satysfakcja "ofiary
    kata", ktorej ofiarnosc ktos zauwazyl...i nic. I wiem, ze nic z tym nie zrobi.

    > Może spróbuj z nią na osobności porozmawiać? Ruszyć jej matczyne
    > sumienie - że on i Tobie zagraża. A jak będzie miała Twoje (i Twojego
    > brata) bezpieczeństwo i dobro w nosie - to chyba niestety będziesz
    > musiała sama sprawę ruszyć skłądając zawiadomienie o popełnieniu
    > przestępstwa (może to ją zmotywuje do działania). Tak czy inaczej
    > raz-dwa należałoby zrobić obdukcję. Zawsze 'papier' będzie.

    Od tego chyba zaczne. Tylko...to jest kilka drobnych siniaczkow, wyrwanych
    wlosow nie przyniose mu w garsci a jak mam udowodnic, ze mnie skora na glowie
    boli? ;-// - no i kurcze, to kosztuje, a ja sie utrzymuje sama - czemu to
    prawo jest tak po*? (OK, wyskubie 60 zl na obdukcje, ale nie dziwie sie, ze
    rezygnuja z tego matki kilku dzieci)

    zdrowki
    hania