  • Data: 2005-06-17 15:14:49
    Temat: Re: pobicie przez ojca - zglaszac/niezglaszac - co z tym robic
    Od: Anna <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hania napisał(a):

    > ..taaa, jak sie czyta knigi psychologiczne to sie wlos jezy, jak to czlowiek
    > czlowiekowi wilkiem, co dzieje sie w zaciszu 4 scian itd.

    I problem polega na tym, ze ci cierpiący sami nie potrafią sobie pomóc
    a czasem o zgrozo jak ktoś wyciąga pomocną dłoń
    to tą pomoc odrzucają. W zastraszonym człowieku umiera nadzieje
    i obiektywne spojrzenie na życie. Tu mówimy o rodzinie
    i zneceniu sie psychicznym w czterech ścianach , a co
    powiedzieć o wykańczaniu ludzi w firmach i zakładach pracy a oczach
    wspólpracowników?

    A tak waracając do tematu, dla Hani ojca pozywką jest strach lub
    obojetnosc najblizszych. Im bardziej sie go che ugłaskac tym pasozyt
    bardziej wystawia zęby. Najlepiej by było mame zabrać z tamtego domu,
    ale zapewne ojciec ja utrzymuje i ona "twierdzi" ze sama nie da sobie
    rady. No chyba ze sie mylę bo to moje domysły. Mamie przydałaby sie
    porada i leczenie psychiatryczne. Jak ktoś ma zachiwane poczucie swojej
    wartosci ( i ten stan trwa latami) to w obecnej chwili moze sie to
    skończyc powazną depresja, a z tego co wyczytałam to ojciec zadzwoniłby
    zapewne do szpitala, że mu żona zachorowała jak musiałby ją zaniesć do
    kuchni, zeby obiad mu ugotowała. Przepraszam za sarkazm, ale miałam do
    czynienia z podobną sytuacja jak opisywana.

    Trzymam kciuki za aktywne działanie, rany psychicznej w głowie czasem
    nie jest sie w stanie wyleczyć.

    Ania