  • Data: 2005-06-17 11:01:40
    Temat: Re: pobicie przez ojca - zglaszac/niezglaszac - co z tym robic
    Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Les P <l...@n...pl> napisał(a):

    > A co można załatwić kałachem?
    > Też nic, tylko w drugą stronę!

    dlatego prosze o bardziej konstruktywna rade :)
    Siniakow to ja sobie wiecej na fitnessie nabije ;-))) z cherlawym ex-
    milicjantem ogolnie tez dam rade...chodzi o przyszlosc mojej matki
    ..i wlasciwie to nie interesuje mnie juz jej zdanie (w sensie - nie bede juz
    brala pod uwage tekstow w stylu "w innych rodzinach jest gorzej")-przez 40
    lat zalagadzala i bylo wlasnie tylko gorzej. Boje sie, ze on jej zrobi
    krzywde. To, ze ona dala sie wciagnac w gre pt "kat i ofiara" nie daje jemu
    prawa do ciagniecia bajeczki.
    Matka zawsze zalagadzala wszelkie sprawy i w wiekszosci nic dobrego z tego
    nie wychodzilo.
    Z ojcem jest coraz gorzej i sie czuje bezkarny. Wierze w to, ze jak otrzyma
    wezwanie z policji, to sie uspokoi, a jak dostanie sprawe za psychiczne
    znecanie - tym bardziej.
    Chce po prostu, zeby moja matka zyla dluzej niz ojciec, a przy obecnym stanie
    rzeczy na to sie nie zanosi.
    Generalnie slowa, jakich on uzywa wiem, ze mi tez pokrzywily psychike, moj
    brat tez ma zly wzorzec. Jego zachowanie jest nie do powtorzenia, to sa
    codzienne male i wielkie sprawy,codzienne przeklenstwa i fakt, ze ojciec
    wszelkie sprawy zrzuca na matke, ...oczywiscie odpowiedzialnosc tez ;-)))

    Pozdrawiam,
    Hania