  • Data: 2005-06-21 11:19:45
    Temat: Re: pobicie przez ojca - zglaszac/niezglaszac - co z tym robic
    Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    news:d96r65$370$1@news.onet.pl...
    > Może troche nie dowidze, bo nie zauważyłem twojej (jak sądze
    > lepszej)
    > propozycji rozwiązania problemu.
    Nie bylo mojej i lepszej propozycji rozwiazania, bo kazdy tego typu
    przypadek jest inny. Byl za to, jesli nie zauwazyles, komentarz do
    Twojego podejscia do problemu i nazywania idiotami ludzi, ktorzy taki
    problem maja.
    Gdyby sprawa byla taka prosta, jak Ci sie wydaje, nie byloby tylu
    maltretowanych dzieci, kobiet, mezczyzn (tez sie zdarza), bo
    wystarczyloby zglosic na policje i po sprawie.

    > Bo chyba nie jesteś kolejną osobą, który też umie tylko płakać i
    > pie---
    > zamiast zrobić COKOLWIEK?
    Nie, nie jestem, ale tylko dlatego, ze wystarczylo mi sily na podjecie
    decyzji: wynajecie mieszkania + glodowka (bo to nieziemski wydatek)
    zamiast znoszenia dalej takiej sytuacji (czeste wizyty policji NIC nie
    daly, o dalszych atrakcjach bedacych wynikiem tych wizyt, nie bede
    pisac). Nie kazdy musi odwazyc sie na taki krok i nie kazdego stac na
    to, zeby wziac sobie bardzo dobrego adwokata, zalozyc sprawe i
    "uziemic" tyrana.

    Pozdrawiam,
    robal.