    From: zdzis <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieszy na sciezce rowerowej - czego sie dowiedzialem
    Date: Wed, 22 Jun 2005 18:08:50 +0200
    Sender: j...@o...pl@xdsl-5461.zgora.dialog.net.pl

    > Tak samo, jak wybiegnięcie dziecka na jezdnię - nie oddzieloną płotem od
    > chodnika.
    >
    > A ile takich płotów widujesz?

    Nie widzisz roznicy pomiedzy roznokolorowym chodnikiem a polaczeniem chodnik
    - droga?

    > "Psy i dzieci prowadzać na smyczy" ;-> (jak się nie potrafi ich nauczyć,
    > żeby 'skoków w bok' nie robiły)

    Przez takich ludzi jak Andrzej Lawa nie ma i nie bedzie mozliwosci uzywania
    roweru w miescie.

    Juz widze Pana Andrzeja jak zasuwa na rowerze 40 km/h wrzeszczac "Psy i
    dzieci na smycz bo JA jade". Z powodu takich ludzi nie mozna wydzielac
    sciezek z chodnikow - trzeba budowac cos na ksztalt torow bobslejowych.

    Jezeli piesi maja do wyboru albo zgodzic sie na wydzielenie sciezki
    rowerowej po ktorej beda pruli Andrzeje Lawy, rozjezdzajac przy tym dzieci
    i psy (bo maja prawo...) albo nie zgodzic sie wcale, to oczywiscie sie nie
    zgodza. I slusznie ...

    Jak sie okazuje rozwiazanie typu: sciezka wydzielona z chodnika jest
    miejscem po ktory moge jechac, ale musze uwazac na innych (w tym psy i
    dzieci) jest w tym kraju nierealna.