  • Data: 2005-06-22 19:12:09
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Wed, 22 Jun 2005 15:34:40 +0200]:

    > Marzy mi się taka trąbka, jaką miał Maska w filmie ;->

    No ja sobie swoja sprawilam _specjalnie_ na takich wlazacych
    mi pod kola osobnikow. Problem z nimi mam zwykle na jednym,
    bardzo konkretnym kawalku sciezki, i to jest akurat taki jej
    kawalek, ze leci najpierw pod gorke a potem z gorki. Nie ma
    sily, jesli ktos Ci przykucnie tuz za wzniesieniem, a tacy
    tez sie tam zdarzaja, to albo sie spierdolisz pare metrow ze
    skarpy, albo go rozjedziesz.

    Tam, gdzie sciezka jest kawalkiem chodnika, nie rzucam sie
    specjalnie bo mi tez sie pare razy zdarzylo odpalac fajke
    i przelezc ta linie. Ale tamten kawalek jest solidnie od
    chodnika oddzielony trawa, przypadkiem tam nie wchodza.

    Kira