    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 4 Mar 2011 23:30:21 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: piekielny klient - długie

    On Thu, 3 Mar 2011, Animka wrote:

    > A co to da jak on i tak kantuje? Być może na poczcie pracuje, bo cała koperta
    > byla obstemplowana: PRIORYTET.

    Ale priorytet nie ma nic do polecenia.

    > Albo sobie taką pieczątkę zrobił, a "znajoma"
    > poczta "przymyka na to oczy".

    Czegoś nie rozumiem.
    Napis "PRIORYTET", zgodnie ze standardem, opisanym na stronie PP,
    to ja sobie na kopertach DRUKUJĘ.
    Uważasz, że popełniam *przez to* jakieś oszustwo? ;>
    Ba, w którym miejscu "poczta przymyka oczy"?

    Poczta, to co najwyżej uzależnia traktowanie od wartości znaczka,
    i tu rzeczywiście masz rację - sprzedawca jest oszustem wobec
    kupującego, jeśli posyła "zwykłym" zamiast priorytetem, ale
    poczcie nic do tego (tym bardziej "znajomej").
    Mogę napisać raz jeszcze, żeby było wyraźnie: *PO CO MIESZASZ
    DO TEGO PROBLEMU POCZTĘ*?
    A tym bardziej sprawę priorytetu do postu Uli, który komentuje
    sprawę mającą się nijak do tego czy "zwykły" czy priorytetowy
    (za to mającą co nieco do poleconego).

    > Za niektórych oszustów już się trochę Allegro wzięło, szkoda, że nie za
    > wszystkich.

    Zgoda.
    FYI: nie, nie sprzedaję nic detalicznie. Ani przez allegro, ani inaczej :D

    A w ramach zdarzeń powodujących dość ambiwalentne uczucia.
    Otóż trafił mi się allegrowicz - geniusz.
    Lat temu kilka (co przekłada się na cenę) wyslał mi (wylicytowaną
    na allegro, używaną) kartę CF 16 GB (AFAIR), kategorii "lowname".
    Mimo że cena była dość okazyjna (jak to przy licytacji bywa)
    kwota była niemała, coś 200 zł.
    To, że zapakował do podwójnej koperty (na szczęście) tak, że
    karta wysunęła się z kartonika do której ją wepchnął i rogiem
    przebiła wewnętrzną część koperty to szczegół.
    Przesyłka "przyszła" do skrzynki na listy.

    Tak, posłał listem zwykłym dwie stówy :>
    Ech...

    pzdr, Gotfryd