eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 17:58:56
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Antykler <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:34, pilocik pisze:
    >
    >> To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
    >> orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
    >> na ludziach chuje zajebane.
    >>
    > Ty pewnie masz rentgen w oczach i oceniasz stan techniczny nie widząc
    > urządzenia. Zresztą po takim słownictwie dyskusję uważam za zakończoną!


    Mam tak duze doswidczenie ze palancie jestem w stanie ocenic co sie
    zepsulo i jakie beda koszta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1