eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 23:54:14
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> U Ciebie cos nietęgo z czytaniem i liczeniem.
    >> Jasne, że zapłaciła 40 zł. I słusznie.
    >> Oddając sprzęt do wycenienia naprawy znała koszt robocizny w kwocie 80
    >> zł.
    >> Do tego doszły części za 200 i zrezygnowała.
    >> Więc zapłaciła 1/2 znanych jej wcześniej kosztów wspomnianej robocizny.
    >
    > Ale jej tej robocizny nie wykonano nawet w połowie.

    A dlaczego tak sądzisz? Ta praca została wykonana więcej niż w połowie,
    diagnoza jest najtrudniejsza (zazwyczaj), przelutowanie elementów, to ta
    łatwiejsza/szybsza część zadania. Zeby nie było piszę z dawnego
    doświadczenia.

    Pzdr
    D


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1