eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.
    dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!bo
    rder1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 02 Mar 2011 22:31:47 +0100
    From: pilocik <p...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.188.128
    X-Trace: 1299101504 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2444 83.8.188.128:11207
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670467
    [ ukryj nagłówki ]


    > Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    > naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    > tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    > zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >

    Spokojnie Panowie.
    Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    mają racji bytu. Jeśli klient zrezygnuje z naprawy to płaci tylko 50%
    robocizny bez żadnych części !!! Często bywa tak, że ta kwota nie
    pokrywa czasu i elementów potrzebnych do określenia precyzyjnego usterki
    i kosztu naprawy.
    Dodatkowo w tej cenie mieszczą się drobne elementy ( np. bezpieczniki
    itp ) do kwoty 10zł oraz pełna informacja telefoniczna klienta o
    statusie sprzętu. Każdy klient jest na bieżąco informowany o stanie
    sprzętu, orientacyjnym koszcie części oraz o terminie realizacji.

    Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
    podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1