eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 22:36:56
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Maciek." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał
    > Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    > Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł

    "Nadmienię tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    wykonać naprawy" [...]
    "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna."

    Jeżeli więc cennik mówi wyraźnie, że za tego typu sprzęt jest 80 zł, to ile
    zapłaciła klientka? 40 zł? Czy 100 zł?

    Zaczynasz się gubić we własnych zasadach, więc na Twoim miejscu zamiast
    rozważać te drobne, zająłbym się zarabianiem pieniędzy. Kobiecina już
    wystarczająco dużo nerwów zjadła i jestem pewien, że wolałaby dopłacić za
    kolejną ekspertyzę aby mieć tylko spokój, ale nie waż się jej tego
    proponować.

    A na przyszłość do serwisu wpuszczaj tylko klientów w krawatach :P




    --
    Maciek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1