eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 22:28:54
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:37, pilocik pisze:
    > W dniu 2011-03-02 22:34, to pisze:
    >> begin pilocik
    >>
    >>> Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
    >>> podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.
    >>
    >> Nie, nie są znane, bo jest to 50% nieznanej kwoty. To, ze typowo jest to
    >> np. 50% z 80 zł nie ma znaczenia. Chcesz być fair to napisz np.
    >> "ekspertyza -- 50% robocizny, jednak nie więcej niż 50 zł".
    >>
    > Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć :
    > Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    > Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł

    Jak znana jest robocizna to po co ta ekspertyza? Wyciągnięcie pieniędzy
    od jakiegoś jelenia, tak?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1