eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Dysiek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 2 Mar 2011 21:24:48 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <ikm92i$ed1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm857$afm$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6ea5a4$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acjw122.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299097490 14753 83.10.72.122 (2 Mar 2011 20:24:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 20:24:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: pix-xa
    X-Antivirus: avast! (VPS 110302-1, 2011-03-02), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670443
    [ ukryj nagłówki ]

    > Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    > mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    > znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.

    W tym przypadku tak, ale co jezeli przyjmiesz do naprawy sprzet bardziej
    skomplikowany? Skasujesz klienta na 500 zl za lokaliazacje uszkodzenia?
    Przeciez to absurd.


    Dysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1