eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - część 2
    Date: Sun, 6 Mar 2011 16:58:28 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <il0avc$lb8$1@news.onet.pl>
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <il0agl$get$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bcx109.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299427116 21864 83.27.239.109 (6 Mar 2011 15:58:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Mar 2011 15:58:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670967
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał
    >> Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY
    >> przed naprawą a co za tym idzie koszt przedmiotowej ekspertyzy
    >> również jest znany.
    >
    > warsztat zatrudniajacy cwiercjasnowidzow. koszt robocizny jest znany
    > przed wykonaniem ekspertyzy, ale juz koszt czesci nie jest znany.
    > trzeba zatrudnic lepszych jasnowidzow. reasumujac: wiemy co mamy
    > wymienic ale nie wiemy ile to kosztuje. swietny warsztat.

    To bardzo ciekawy wątek, jest świetnym detektorem idiotów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1