  • Data: 2020-11-03 23:42:23
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak, czy siak to, że ktoś jest z czego niezadowolony i chce to
    > zamanifestować, to nie powód do tego, by utrudniać innym ludziom życie.
    > Bo 10 "położy uszy po sobie", a 11 uzna, że nie i tyle. Po to te
    > demonstracje stara się właśnie ochraniać Policja, by organizować
    > objazdy, pilnować, by ludzie sobie do gardeł nie skakali.

    Zależy od skali. Jak jest naprawdę duża to żadne objazdy nie pomogą. Mi
    się do końca nie podobałoby jakby jakaś mała grupka łaziła w kółko po
    pasach, ale jeśli to by było bardziej masowe to jest MZ ok. Bo to też
    nie jest przecież tak, że da się nie utrudniać, a do manifestacji też
    się ma prawo. Mam nie bronić tego co uważam za ważne z powodu narażenia
    JF na niedogodność nieposiadania paprykarza? Nie należy strzelać do
    bandytów w nocy, bo hałas budzi śpiących?

    --
    Marcin