  • Data: 2020-11-03 16:47:36
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, czy siak to, że ktoś jest z czego niezadowolony i chce to
    > zamanifestować, to nie powód do tego, by utrudniać innym ludziom życie.
    > Bo 10 "położy uszy po sobie", a 11 uzna, że nie i tyle.

    To niech ma pretensje do prezesa i jego wasali, a nie do demonstrantów.

    > Po to te
    > demonstracje stara się właśnie ochraniać Policja, by organizować
    > objazdy, pilnować, by ludzie sobie do gardeł nie skakali.

    Gdyby zajęli się ochroną demonstrantów, a nie marnowali czas na
    bezpodstawne zatrzymania, spisywania i bierne przyglądanie się, gdy
    naziole na ich oczach atakują normalnych ludzi, to może i daliby radę
    zorganizować objazdy i może do tego "incydentu" by nie doszło.

    Są relacje ludzi, którzy widzieli jak grupki nazioli "organizowały się"
    w bramach i na podwórkach, ale oczywiście kulsony były zaskoczone, że
    jakaś grupka nazioli wyskakuje z bramy i atakuje ludzi.
    Profesjonalizm i taktyka level master.
    Potrafią tajniaków wypuścić na miasto do łażenia za normalnymi ludźmi, a
    nie potrafią przewidzieć (pewnie nic nie wiedzieli, biedactwa...), że
    naziole będą się organizować do ataków.
    Co to za policja, która nawet nie potrafi zinfiltrować przygłupawych
    nazioli i odpowiednio wcześnie ich spacyfikować?

    Nie odpowiadaj. To są pytania retoryczne. Wszyscy doskonale wiedzą, że
    policja zna środowisko naziolskie, ale jest na to przyzwolenie, a część
    kulsonów jest nawet zadowolona i im kibicuje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr