  • Data: 2008-12-28 23:56:41
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    c...@g...com wrote:

    > Nie dyskutujmy o ego itd bo to większego sensu nie ma, nie znając mnie i mojej
    > sytuacji mija się to z celem, dla Ciebie fakt kto rozwala rodzinę nie ma
    > znaczenia,

    z punktu widzenia córki nie ma to żadnego znaczenia kto i co rozwalił,
    jej to nie dotyczy. Chyba, że chcesz jej to uświadomić, że jej własna
    matka to ździra. Powodzenia. Na pewno będzie ci wdzięczna do końca życia.
    Natomiast ty preferujesz swój własny punkt widzenia na pozycji nr 1 i
    innej pozycji nie uznajesz.

    masz prawo do takich poglądów, ja chcę walczyć o córkę nie dlatego
    > że uważam że córka kocha mnie bardziej, czy że ma ze mną lepszy kontakt niż z
    > matką. Chciałbym powalczyć bo mi zależy a ty mi że to moje ego.

    jasne, córka wyląduje w psychiatryku, ale liczy się fakt, że wygrałeś.

    > Co do meldowania, mieszkamy w mieszkaniu komunalnym, którego główny najemca
    > (człowiek któy mam kwaterunek) wyjaechał 20 lat temu za granicę. Na jakiej
    > podstawie można kogoś domeldować w takim mieszkaniu, skoro o bzdurach piszesz?

    na podstawie decyzji administracyjnej.
    urząd sam cię zamelduje w momencie kiedy stwierdzi, że tam mieszkasz.
    bez niczyjej zgody. tylko wniosek trzeba złożyć.

    > W Urzędzie Miejskim poinformowano mnie, że nie m a takiej możliwości, że
    > zameldować może tylko najemca (posiadający kwaterunek) i koniec dyskusji w
    > urzędzie. Chyba że moźna inną drogą to załatwić ale pani w UM powiedziała że
    > się nic nie da zrobić.

    albo pytałeś nie o to co trzeba, albo pani cie źle zrozumiała, albo nie
    miała o tym pojęcia.
    czemu nie spytałeś tam gdzie należy czyli u prawnika, a pytasz jakich
    paniusi w jakis urzędach, one nie są od porad prawnych a od przerzucania
    papierków.
    czy jak jesteś chory to pytasz krawca o poradę?