  • Data: 2008-12-28 22:44:52
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik < napisał w wiadomości
    news:6af0.000000c0.4957a9d0@newsgate.onet.pl...

    > Czy po prostu opieka z urzędu należy się matce i w nagrodę za zdradę i
    > rozwalenie rodziny zabiera ze sobą dziecko?

    > Najbardziej mi zależy na opiece do sprawy rozwodowej, jak to załatwić? CZy
    > fakt
    > że moja 4.5 letnia córka spędziłą całe życie w moim mieście, ma tu
    > przedszkole,
    > angielski, basen, a żona po zdradzie razem z kochankiem planują przenieść
    > się
    > na drugi koniec Polski. Mi ani oficjalnie aie nieoficjaanie nic nie można
> [...]

    Obiektywnie rzecz biorąc większość dziewczynek w tym wieku ma lepszy
    kontakt z matką niż ojcem. Może w Twoim wypadku było inaczej, może częściej
    ją kąpałeś, robiłeś jedzenie, czesałeś włosy, bawiłeś się, wstawałes w nocy,
    kupowałeś ubrania. A może po prostu zapytaj córkę, z kim wolałaby mieszkać.
    Ja mam świetny kontakt ze swoimi dziećmi, wiem jednak, że nie miałbym
    żadnych szans z MAMĄ, która jest potrzebna jak woda i powietrze.
    Przedszkole, angielski i basen to pikuś w porównaniu do braku matki.
    Skupiłbym się na tym, aby sąd określił odp. częste możliwości
    odwiedzania córki przez Ciebie. No bo chyba będziesz jeździł do niej
    regularnie, na drugi koniec Polski, jesli zależy Ci na niej.

    Nie obwiniaj też swojej żony o całe zło sytuacji. Za zdradę zwykle
    odpowiadają oboje małżonkowie.

    Pozdrawiam
    zenek