  • Data: 2008-12-29 08:34:58
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6af0.000000f4.4957f967@newsgate.onet.pl...

    > Nie dyskutujmy o ego itd bo to większego sensu nie ma,

    wlasnie ma zasadniczy, bo nadal nie rozumiesz co chcesz zrobic

    > dla Ciebie fakt kto rozwala rodzinę nie ma
    > znaczenia, masz prawo do takich poglądów, ja chcę walczyć o córkę nie
    > dlatego
    > że uważam że córka kocha mnie bardziej, czy że ma ze mną lepszy kontakt
    > niż z
    > matką. Chciałbym powalczyć bo mi zależy a ty mi że to moje ego.

    no wlasnie, tobie zalezy, ty chcesz, a pomyslales chwile, co przez to twoje
    chciejstwo przezyje twoja corka, ktora tak podobno kochasz?
    wiesz jak jak takie darcie kotow, sprawy sadowe i ustalanie do kogo dziecko
    jest bardziej "przywiazane" wyglada i jak sie pozniej na takim dziecku
    odbija?

    > A moje pytanie ma związek z tym, czy jako tata mam w ogóle w sądzie
    > szanse?

    dostales juz odpowiedz, nie masz praktycznie szans, matka musialaby byc,
    chora psychicznie, albo obloznie, alb byc alkocholiczka czy narkomanka, w
    innych przypadkach twoje szanse sa bliskie zeru