  • Data: 2008-12-29 09:13:05
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W kwestii nieszczęsnego meldunku, byliśmy z żoną w urzędzie, tam gdzie załatwia
    meldunki, również w ZBLiKu (bo to mieszkanie komunalne) i tu i tam powiedziano
    nam że nie można nikogo domeldować. Uznaliśmy tę odpowiedź, w końcu praw do
    mieszkania nie mamy, nie przyszło nam do głowy żeby korzytsać z usług prawnika.
    Nasz błąd. Temat nie istotny z punktu widzenia sprawy.

    Z Twoich wypowiedzi wynika że uznałeś że córce będzie lepiej z matką, bo to
    matka a moja chęć walki wynika z chęci odegrania się na żonie, czego wynikem
    byłaby krzywda mojej córki. Ewentualnie jakiejś mojej fanaberii. Nigdy w życiu
    nie planowałem córki ciągać po sądach ani kazać jej decydować, bo uważam że w
    takim wieku (gdyby ktoś sie uparł) to dziecku można wmówić wszystko.
    Reasumująć Twoim zadaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby zrezygnowanie w
    sprawie opieki nad dzieckiem, bo na pewno będzie jej lepiej z matką.

    Ja po prostu uważam że potrfaię wychować i opiekować się dzickiem tak samo
    dobrze jak matka. Moje zapytanie dotyczyło kwestii czy w ogóle mam szanse na
    opiekę, jako ojciec. Dowiedziałem się że szanse mam praktycznie zerowe.

    I tak dzięki za próbę pomocy i wyjaśnienia sytuacji