  • Data: 2008-12-29 14:24:02
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    c...@g...com wrote:
    > W kwestii nieszczęsnego meldunku, byliśmy z żoną w urzędzie, tam gdzie załatwia
    > meldunki, również w ZBLiKu (bo to mieszkanie komunalne) i tu i tam powiedziano
    > nam że nie można nikogo domeldować. Uznaliśmy tę odpowiedź, w końcu praw do
    > mieszkania nie mamy, nie przyszło nam do głowy żeby korzytsać z usług prawnika.
    > Nasz błąd. Temat nie istotny z punktu widzenia sprawy.

    to na nastepny raz bedziesz wiedzial.

    > Z Twoich wypowiedzi wynika że uznałeś że córce będzie lepiej z matką, bo to
    > matka a moja chęć walki wynika z chęci odegrania się na żonie, czego wynikem
    > byłaby krzywda mojej córki. Ewentualnie jakiejś mojej fanaberii. Nigdy w życiu
    > nie planowałem córki ciągać po sądach ani kazać jej decydować, bo uważam że w
    > takim wieku (gdyby ktoś sie uparł) to dziecku można wmówić wszystko.

    Ty uwazasz, ze dziecko jest głupie i nie zrozumie, ze cos jests nie tak.

    > Reasumująć Twoim zadaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby zrezygnowanie w
    > sprawie opieki nad dzieckiem, bo na pewno będzie jej lepiej z matką.

    Uwazam, ze o ile matka nie jest szurnięta, to bedzie jej lepiej z matka.
    Sam zobaczysz, jak po dwoch dniach, corka ci bedzie wyła gdzie jest mama
    i czemu jej nie ma wieczorem.
    Dziecko do ojca w takim wieku nie jest tak przywiązane, tym bardziej, że
    już zna, ze go nie ma od czasu do czasu.

    Można się rozejść bez awantur. Jak ona jest normalna to nikt ci spotkań
    z córką zabraniał nie będzie.

    > Ja po prostu uważam że potrfaię wychować i opiekować się dzickiem tak samo
    > dobrze jak matka.

    Trele morele. To twoje zdanie. Nie potrafisz bo nie jesteś matką.
    Co najwyżej możesz próbować. Z marnym skutkiem zresztą.