  • Data: 2005-07-29 17:59:25
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: Raku_krak <r...@N...amigos.kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bednarz napisał(a):
    > Użytkownik "Raku_krak" <r...@a...kom.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Niewyobrazalne jest tez to ze to tylko klienci Onetu sie skarza i to tylko w
    > odniesieniu do jednego z maili przez ktory wyslano informacje.
    >
    > Za duzo przypadkow ... a moze zagram w lotto?

    Czy Admin, pracownik Onetu ma sprawdzać, weryfikowac każde zgłoszenie
    ??? wiesz ile takich zgłoszeń jest dziennie ??? czy wiesz ile Onet
    codziennie odbiera maili ??? ile w tym jest spamu ???

    NA dodatek, jeżeli nei masz zarejestrowanego własnego serwera pocztowego
    i własnej domeny lecz korzystasz z jednego z bardziej znanych serwerów
    np. yahoo to licz się z takim własnie postępowaniem.

    Admin ma zadanie konserwować sprzęt i praogramy, dbać aby wszystko
    funkcjonowało. Spam jest obecnie jednym z głównych problemów, powodem
    przeciążenia serwerów pocztowych. Liczba niechcianych przesyłek
    (przynajmniej u mnie) w stosunku do zwykłej poczty to 20:1 na niekorzyść
    tej normalnej informacji.

    Też mam filtry antysmaperskie i powiadam ci, zablokować jest łatwo i
    robi się to prawie automatycznie.

    To twój interes teraz dowieść, że nie jesteś spamerem i koniec dyskusji.
    I w grzeczych mailach starać się wyjaśnić sprawę z adminami (tylko
    grzecznych, ponieważ klient nastawiony roszczeniowo nie jest mile
    widziany ;) ).

    Raku