  • Data: 2005-07-29 18:45:41
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bednarz napisał(a):

    > Czlowieku a ty wiesz co to jest spam?

    Tak. To jest m.in. wszelkiego typu NIEZAMÓWIONA informacja handlowa.

    > Z reszta na wszelki wypadek dodajemy w kazdym mailu informacje ze jesli
    > bylby niechciany
    > to zeby nas poinformowali boi nie ukrywam ze za sytuacje ze ktos
    > pisze do nas aby wyslac oferte na calkiem inny adres.

    No to w tym momencie naruszasz prawo

    Art. 10. 1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej
    skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji
    elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.

    > Jakos trudno mi uwierzyc ze ktos sie poskarzyl i ze ta skarga byla
    > uzasadniona ....

    Art. 10. 2. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli odbiorca
    wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności
    udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.

    > Za duzo przypadkow ... a moze zagram w lotto?

    słusznie... Bo jak na razie masz kupę szczęscia

    Art. 24. 1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny.

    M.

    PS. Przepisy pochodzą z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną