  • Data: 2005-07-29 19:38:44
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Art. 10. 2. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli odbiorca
    > wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności
    > udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.

    a jeszcze w tym kontekscie ....
    co w przypadku zamowienia subskrypcji na stronie WWW
    Myslalem zeby cos takiego wprowadzic ale tu moga byc dopiero jaja....
    Przeciez ktos moze tam wpisac jakikolwiek adrres ....
    dla mnie bedzie to zgoda na otrzymywanie informacji a pozniej wlasciciel
    adresu moze sie poskarzyc i bede mial problem.
    Najgorsze jest to ze Onet blokuje a nie wyjasnia sprawy a konsultanci
    wciskaja mi kit!

    TB