  • Data: 2005-07-29 19:52:03
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: Raku_krak <r...@N...amigos.kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bednarz napisał(a):

    > A co mnie obchodzi ile czego dostaja ... odmin dostaje pensje wiec niech sie
    > wykaze

    a co mnie obchodzi, że masz problemy z pocztą kup sobie nową domene i
    załatw "czysty" adres IP

    > Korzystam z komercyjnego maila

    jak wyżej

    > To zglos to do admina po co mi tu piszesz o takich bzdetach?

    ktoś zgłosił, jesteś na czarnej liście - problem od strony admina załatwiony

    > Tak tak ciekaweco bys powiedzial jesli ktos oskarzylby cie o zabojstwo ktos
    > by cie za to wsadzil i jeszcze kazal dowodzic niewinnosci
    > A dyskusji to dopiero poczatek .....

    Onet to prywatna firma nikt ci nie zmusza wysyłać do nich maile. Po
    prostu - nei chcesz to nie wysyłaj. Ale jeżeli chcesz żeby po wysłaniu
    ktoś je mógł przeczytać staraj sie stosować zasady TEJ firmy, z która
    chcesz współpracować.

    To prywatna firma (zresztą akcyjna) i jeżeli zechce że Pan Tomasz
    Bednarz nie może przekraczać jej progów to jej prawo i nic na to nie
    poradzisz.

    To porównanie z morderstwem tylko świadzy na twoją niekorzyść,
    poświadcza twoją podstawową niewiedze.
    Chcesz zmuszać prawem firmę, prywatną firmę, prywatne osoby, aby
    zmuszone były czytać maile od ciebie. Nikt nie jest w stani tego wymusić.

    Raku