  • Data: 2005-07-29 18:12:45
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Admin, pracownik Onetu ma sprawdzać, weryfikowac każde zgłoszenie

    A niby kto?

    > ??? wiesz ile takich zgłoszeń jest dziennie ??? czy wiesz ile Onet
    > codziennie odbiera maili ??? ile w tym jest spamu ???

    A co mnie obchodzi ile czego dostaja ... odmin dostaje pensje wiec niech sie
    wykaze

    > NA dodatek, jeżeli nei masz zarejestrowanego własnego serwera pocztowego
    > i własnej domeny lecz korzystasz z jednego z bardziej znanych serwerów
    > np. yahoo to licz się z takim własnie postępowaniem.

    Korzystam z komercyjnego maila

    > Admin ma zadanie konserwować sprzęt i praogramy, dbać aby wszystko
    > funkcjonowało. Spam jest obecnie jednym z głównych problemów, powodem
    > przeciążenia serwerów pocztowych. Liczba niechcianych przesyłek
    > (przynajmniej u mnie) w stosunku do zwykłej poczty to 20:1 na niekorzyść
    > tej normalnej informacji.

    To zglos to do admina po co mi tu piszesz o takich bzdetach?

    > Też mam filtry antysmaperskie i powiadam ci, zablokować jest łatwo i
    > robi się to prawie automatycznie.
    >
    > To twój interes teraz dowieść, że nie jesteś spamerem i koniec dyskusji.

    Tak tak ciekaweco bys powiedzial jesli ktos oskarzylby cie o zabojstwo ktos
    by cie za to wsadzil i jeszcze kazal dowodzic niewinnosci
    A dyskusji to dopiero poczatek .....

    > I w grzeczych mailach starać się wyjaśnić sprawę z adminami (tylko
    > grzecznych, ponieważ klient nastawiony roszczeniowo nie jest mile
    > widziany ;) ).

    Klient nastawiony roszczeniowo to normalka chyba ze tesknisz za czasamu
    komuny gdy pani za lada w miesnym byla wazniejsza niz prezysent miasta!
    Poza tym nie jestem klientem onetu i po tym calym zagraniu nawet nie mam
    checi nim zostac ....
    Biore pod uwage ilosc g.... spamu otrzymywanego za posrednictwem serwerow
    onetu i to czego sie dopuscili.

    TB