eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoonet = wielka lipa - troch off topic › Re: onet = wielka lipa - troch off topic
  • Data: 2005-07-31 21:27:22
    Temat: Re: onet = wielka lipa - troch off topic
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > [...]
    [...]
    > Tak sie przygladam dyskusji i rece mi opadaja.
    > Generalnie nie ma co dywagowac, czy Onet zrobil dobrze. Wg mnie powinien
    > wyjasnic wpierw spawe z autorem mailingu - byc moze bylo sporo skarg,

    tego nie wiem ... nawet nie wiem czy tym razem to jakas skarga (skargi)

    >byc
    > moze wczesniej byly juz upomnienia ze strony Onetu - tego nie wiem.

    nie bylo!

    >Onet nie wprowadza blokad od tak sobie.

    Tym razem zrobil chyba wyjatek

    > W kazdym badz razie, jezeli klient chce otrzymywac oferty handlowe
    e-mailem
    > lub (inne mailingi), to powinien wypelnic odpowiedni formularz na Twojej
    > stronie www, ale tak, zeby swiadomie kliknal, ze wyraza zgode (np.
    > odpowiedni checkbox). [....]

    No ladne zasady .... powiem tak ... tych wszystkich informacji jak IP, nazwa
    hosta itd nie zbieramy - moze tu robiy blad.
    Kiedys mielismy prymitywny system subskrypcji na WWW (teraz nie mamamy) i
    stad moze czesc adresow.

    > Problematyczne jest tutaj zamowienie oferty inna droga niz internet, np.
    > telefonicznie z prosba o przeslanie e-mailem.

    I jednych i drugich mamy troche.

    >W takim przypadku powinienes
    > poprosic klienta o odwiedzenie Twojego serwisu i wyrazenie zgody w
    procedury
    > j.w. (albo nagrywac rozmowy :)))).

    :-)

    >To samo jak ktos poprosi, zeby komus innemu przeslac oferte. Wypelniasz
    formularz tak jakby to zrobil klienta i
    > czekasz na potwierdzenie od klienta. Jezeli to podpucha, to nie otrzymasz
    > zgody, jezeli rzeczywiscie wszystko jest ok, zgode otrzymasz i bedziesz
    mogl
    > wyslac swoja oferte.
    >
    > Wszystko sprowadza sie do tego, ze jezeli chcesz przesylac oferty swoim
    > klientom, to musisz zainwestowac w odpowiednie rozwiazanie (mozna zrobic
    to
    > naprawde prosto i tanio - im prosciej, tym wiecej wymaga to zachodu z
    Twojej
    > strony) oraz opracowac pewne reguly postepowania.
    > Wszystko to jest jasno i dobrze ujete w ustawie o swiadczeniu uslug droga
    > elektroniczna. Trzeba tylko sobie poszukac i przeczytac kilka razy.

    :-)

    Tak czy siak jestem zdania jakie zaprezentowales na wstepie .... Onet
    powinien cokolwiek zrobic zeby to wyjasnic.
    Nawet zlozyc doniesienie o popelnieniu wykroczenia ... wtedy za Onet ktos by
    to wyjasnil ....
    Pewnie dluuuugo bede sie prosil o wyjasnienia.
    A tak to co zrobil Onet jest chyba bardziej prymitywne niz rozsylanie spamu
    :-)
    Na razie z mojej strony wyglada to tak ze wiecej uczynili szkody
    zainteresowanym oferta niz osiagneli korzysci broniac przed "spamem".

    TB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1